Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
- Przyjmowanie zgłoszeń od Klienta oraz rozwiązywanie przesłanych problemów
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
- Doświadczenie w Obsłudze Klienta
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Znajomość języków obcych (angielski, niemiecki lub rosyjski)
- Dostępność do pracy na 3 zmiany, minimum 120h w miesiącu
- Cierpliwość i empatia w stosunku do Klientów, gotowość do rozwiązywania ich problemów;
Zapraszamy do nas – oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju kompetencji
- Elastyczny grafik z uwagi na pracę zmianową
- Przyjazny i pomocny zespół
- Możliwość darmowego korzystania z sieci rowerów miejskich
- Pakiet medyczny multisport
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (RODO)