Head of customer service
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem Contact Center;
- Rozwój systemów rowerów miejskich w Polsce;
- Aktywny udział w procesie wdrożenia nowego systemu CRM we współpracy z Nextbike DE (Centralą);
- Inicjowanie nowych rozwiązań optymalizujących pracę Zespołu;
- Realizacja i optymalizacja wskaźników KPI i planów sprzedażowych;
- Tworzenie regulaminów dla użytkowników (zgodnie z zasadami RODO);
- Kontrola płatności użytkowników;
- Wdrażanie i obsługa nowych rozwiązań IT w obszarze Contant Center;
- Bieżąca współpraca z innymi działami Firmy i raportowanie wyników pracy;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 5 letnie doświadczenie na tożsamym/podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi CRM;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność analizowania danych i ich interpretacji;
- Umiejętność pracy na wskaźnikach efektywności KPI;
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Konsekwencja w działaniu, samodzielność i decyzyjność;
- Umiejętność pracy nad budżetem;
Mile widziane
- Znajomość technik: MBO, MBC, coachingowych i motywacyjnych, technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami;
- Doświadczenie w rozwijaniu strategii CRM w środowisku OmniChannel;
- Doświadczenie w kampaniach sprzedażowych w CC;
- Doświadczenie w tworzeniu regulaminów (zgodnie z zasadami RODO);
To oferujemy
- Stały i przejrzysty system wynagradzania, premie uzależnione od wyników;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Pakiet szkoleń;
- Pakiet benefitów (multisport, luxmed);
- Bezpłatny dostęp do platformy nauki języków obcych;
- System poleceń pracowników;
- Konsekwentny rozwój zawodowy z możliwością awansu;
- Możliwość darmowego korzystania z rowerów miejskich;
Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.