Skip links

Praca

Head of customer service

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem Contact Center;
  • Rozwój systemów rowerów miejskich w Polsce;
  • Aktywny udział w procesie wdrożenia nowego systemu CRM we współpracy z Nextbike DE (Centralą);
  • Inicjowanie nowych rozwiązań optymalizujących pracę Zespołu;
  • Realizacja i optymalizacja wskaźników KPI i planów sprzedażowych;
  • Tworzenie regulaminów dla użytkowników (zgodnie z zasadami RODO);
  • Kontrola płatności użytkowników;
  • Wdrażanie i obsługa nowych rozwiązań IT w obszarze Contant Center;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami Firmy i raportowanie wyników pracy;

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimum 5 letnie doświadczenie na tożsamym/podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi CRM;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność analizowania danych i ich interpretacji;
  • Umiejętność pracy na wskaźnikach efektywności KPI;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Konsekwencja w działaniu, samodzielność i decyzyjność;
  • Umiejętność pracy nad budżetem;

Mile widziane

  • Znajomość technik: MBO, MBC, coachingowych i motywacyjnych, technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami;
  • Doświadczenie w rozwijaniu strategii CRM w środowisku OmniChannel;
  • Doświadczenie w kampaniach sprzedażowych w CC;
  • Doświadczenie w tworzeniu regulaminów (zgodnie z zasadami RODO);

 

To oferujemy

  • Stały i przejrzysty system wynagradzania, premie uzależnione od wyników;
  • Możliwość pracy hybrydowej;
  • Pakiet szkoleń;
  • Pakiet benefitów (multisport, luxmed);
  • Bezpłatny dostęp do platformy nauki języków obcych;
  • System poleceń pracowników;
  • Konsekwentny rozwój zawodowy z możliwością awansu;
  • Możliwość darmowego korzystania z rowerów miejskich;

Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.