Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta
Jako Nextbike Polska jesteśmy liderem w dostarczaniu i prowadzeniu samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich. W Warszawie działamy jako Veturilo.
Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Zakres obowiązków:
· Obsługa Klienta, który dzwoni na infolinię lub korzysta z aplikacji w języku polskim, niemieckim, angielskim
· Przyjmowanie zgłoszeń od Klienta oraz rozwiązywanie przesłanych problemów
· Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Jeśli:
· Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta
· Lubisz nawiązywać pozytywne relacje z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
· Chcesz się uczyć i rozwijać
· Lubisz korzystać z sieci rowerów miejskich lub chcesz poznać i wspierać ta usługę
· Szukasz pracy, która pozwoli Ci na elastyczne godziny
Zapraszamy do nas – oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
· Możliwość rozwoju kompetencji
· Elastyczny grafik z uwagi na pracę zmianową
· Przyjazny i pomocny zespół
· Możliwość darmowego korzystania z sieci rowerów miejskich
· Pakiet medyczny multisport
Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.