Nowy szef komunikacji Nextbike Polska

Nowy szef komunikacji Nextbike Polska

19/06/19

Od początku czerwca w Nextbike Polska został utworzony obszar komunikacji obejmujący PR, relacje
z mediami, marketing, reklamę, komunikację digitalową oraz komunikację wewnętrzną. Dyrektorem obszaru została Aleksandra Myczkowska-Utrata.

Nextbike rozwija się bardzo szybko. Z naszych blisko 20 tys. rowerów korzystają już mieszkańcy niemal
70 miejscowości – zarówno dużych miast, jak i mniejszych gmin. Od maja wprowadzamy zmiany
w strukturach i władzach spółki, po to by wciąż oferować najbardziej na rynku konkurencyjne usługi
w zakresie bikesharing’u
– powiedział Paweł Orłowski prezes Nextbike Polska. Dodał, że wydzielenie
w strukturze obszaru komunikacji ma na celu przede wszystkim ustrukturyzowanie działań spółki
w relacjach z samorządami, użytkownikami, mediami oraz rynkiem.

Nowopowstała komórka ds. komunikacji będzie zajmować się public relations, działaniami w obszarze marketingu i reklamy, obsługą narzędzi digital oraz budowaniem komunikacji wewnętrznej. – To ogromne wyzwanie, gdyż Nextbike rośnie w tempie start-upu, a skala działania spółki zdecydowanie przekracza start-upowe realia – powiedziała Aleksandra Myczkowska-Utrata. Zaangażowany zespół to ogromny kapitał tej firmy. – Firma to ludzie i jestem przekonana, że w przypadku Nextbike ten aspekt stanowi ogromną siłę napędową do dalszego rozwoju i działania – dodała Aleksandra Myczkowska-Utrata.

Aleksandra Myczkowska-Utrata jest prawnikiem. Była dziennikarką „Rzeczpospolitej”, pracowała w BGŻ BNP Paribas Banku. Jest prezesem „Słodziaki – Fundacja dla dzieci z cukrzycą”.