Specjalista ds. szkoleń – Trener
Zakres obowiązków
- Opracowywanie materiałów szkoleniowych oraz skryptów do procesów obsługiwanych i tworzonych w Contact Center;
- Samodzielne projektowanie i przeprowadzanie szkoleń rozwojowych (m.in. z obsługi Klienta, wiedzy produktowej, komunikacji oraz innych umiejętności miękkich);
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i wdrażanie do pracy konsultantów Contact Center ;
- Podnoszenie jakości obsługi klienta poprzez prowadzenie kart ocen oraz tworzenie planów rozwojowych dla kanałów kontaktu: telefon, mail, social media;
- Uczestnictwo w projektach jakościowych zespołu;
- Tworzenie standardów, wytycznych dla Biura Obsługi Klienta oraz regulaminów w ramach prowadzonych projektów.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. Jakości/Trenera wewnętrznego w Contact Center;
- Umiejętność przygotowania materiałów szkoleniowych oraz prowadzenia szkoleń w trybie stacjonarnym i online;
- Samodzielność, komunikatywność i elastyczność ;
- Doświadczenie związane z obsługą Klienta zdobyte na infolinii;
- Znajomość office, która pozwoli na przygotowanie materiałów, harmonogramów zadań oraz raportów z ich realizacji.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji;
- Możliwość darmowego korzystania z sieci rowerów miejskich;
- Pakiet medyczny multisport i luxmed
Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.