Weź KPI
Tysiące rowerów i stacji, dziesiątki miast i miliony potencjalnych odbiorców – nieskończenie wiele możliwości!
Najważniejsze korzyści
Czym są KPI, OOH, reklama mobilna czy kampania zintegrowana z pewnością nie musimy Ci tłumaczyć. Ale za to czujemy się w obowiązku przekazać Ci kilka faktów o Nextbike, czyli największym w Polsce operatorze rowerów miejskich i dostawcy powierzchni reklamowych na tychże
Ekspozycja marki 24/7 w różnych częściach miasta
Reklama na rowerach zapewnia dotarcie do wszystkich grup konsumentów. Jej cena jest stała – niezależnie od pogody, pory dnia czy aktualnego trafficu.
Szeroka grupa docelowa
Pomaga realizować cele kampanii adresowanych zarówno do młodych konsumentów, dorosłych, jak i pokolenia Silver.
Możliwość realizacji kampanii cross-mediowej
Rozwój ekosystemu aplikacji pozwala zintegrować komunikację drukowaną z działaniami digital, w tym kampanii wizerunkowych, aktywacji czy promocji konsumenckich.
Pozycjonowanie firmy jako nowoczesnej, proekologicznej i zaangażowanej społecznie
Współczesny konsument docenia nie tylko przekaz kampanii, ale także ocenia dobór nośników. Dajemy odpowiedzialne społeczne RTB – gratis!
Możliwość decyzji o lokalizacji wypożyczalni – realny wpływ na życie miasta i jego mieszkańców
Jesteśmy otwarci na współpracę z podmiotami działającymi lokalnie – samorządami, urzędami dzielnicowymi, radami osiedli, ale także partnerami komercyjnymi zaangażowanymi we wsparcie małych społeczności.
Nextbike oferuje Ci:
Przekazy reklamowe towarzyszą doświadczeniom klientów. Bezpośredni kontakt z klientem online i offline.
Nośnik pozytywnego wizerunku mobilności miejskiej. Wysoka akceptacja dla reklamy na rowerach.
Reklamuj się tam, gdzie nikt inny tego nie robi: parki, zabytki, centrum miasta etc.
Reklama w sercu miasta. Wysoka widoczność w krajobrazie miasta.
Weź KPI
na rowery!
Każdy rower wyposażony jest w tak zwane „skrzydełka” – to dedykowana powierzchnia reklamowa idealna do osadzenia w niej komunikacji typowej dla formatów OOH. Jeśli jednak uznasz, że warto podejść do reklamy na rowerach indywidualnie, proponując swoim konsumentom działania niestandardowe, z pewnością znajdziemy sposób na ich realizację.
Ekosystem reklamowy
Przerzuć targety
na aplikację!
Zoptymalizowaliśmy ekosystem naszej aplikacji, dzięki temu stworzyliśmy przestrzeń na osadzenie komunikacji marketingowej – w tym formatów displayowych, video oraz tekstów z nieograniczoną ilością znaków.
Galeria realizacji
Total Polska
albo lokalnie
Zapewne kojarzysz ogólnopolskie kampanie na rowerach Nextbike realizowane przez Orlen, bank Citi Handlowy, Coca-Cola, RTV Euro AGD, Deezer, frelo, Sixt, KVB czy Storck (Śmiejżelki). Co to oznacza? Możemy naprawdę dużo. Ale jeśli działasz na rynku lokalnym, nasze rowery stoją w blokach, by ruszyć z reklamą Twojej firmy lub produktów.
Nasze systemy
Jesteśmy ogólnopolskim operatorem rowerów miejskich. Zależy nam jednak, aby ich użytkownicy utożsamiali nasze rozwiązania ze swoim miejscem zamieszkania. Stąd decyzja, aby nazwy systemów wpisywały się w koloryt lokalny. Na przykład:
Podsumowanie
No i last but not least – realizując działania marketingowe z Nextbike, zyskujesz gwarancję najwyższej jakości wykonania i doświadczenia konsumenckiego. Jesteśmy liderem sektora bike-sharingowego, idee zielonego transportu mamy w DNA. Dlaczego o tym mówimy? Po prostu – wiemy, jak dowozić efekty i jak dowozić efektywnie.
Daj znać, z jakim projektem możemy ruszyć dla Ciebie!