Skip links

Praca

Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia przychodząca)

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • Przyjmowanie zgłoszeń od Klienta oraz rozwiązywanie przesłanych problemów
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Wymagania:

  • Doświadczenie w Obsłudze Klienta
  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Znajomość języków obcych (angielski, niemiecki lub rosyjski)
  • Dostępność do pracy na 3 zmiany, minimum 120h w miesiącu
  • Cierpliwość i empatia w stosunku do Klientów, gotowość do rozwiązywania ich problemów;

Zapraszamy do nas – oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji
  • Elastyczny grafik z uwagi na pracę zmianową
  • Przyjazny i pomocny zespół
  • Możliwość darmowego korzystania z sieci rowerów miejskich
  • Pakiet medyczny multisport

 

Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected] z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.