Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
- Przyjmowanie zgłoszeń od Klienta oraz rozwiązywanie przesłanych problemów
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Wymagania:
- Doświadczenie w Obsłudze Klienta
- Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Znajomość języków obcych (angielski, niemiecki lub rosyjski)
- Dostępność do pracy na 3 zmiany, minimum 120h w miesiącu
- Cierpliwość i empatia w stosunku do Klientów, gotowość do rozwiązywania ich problemów;
Zapraszamy do nas – oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju kompetencji
- Elastyczny grafik z uwagi na pracę zmianową
- Przyjazny i pomocny zespół
- Możliwość darmowego korzystania z sieci rowerów miejskich
- Pakiet medyczny multisport
Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: [email protected]l z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nextbike Polska S.A. siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.